9 måder at gøre din Black Friday vellykket på

9 måder at gøre din Black Friday vellykket på

Black Friday er lige rundt om hjørnet, og folk er begyndt at blive begejstrede for alle tilbuddene. Du er måske ikke en af disse mennesker, hvis du er bekymret for, hvordan din virksomhed vil klare sig på Black Friday. Hvis det er tilfældet, så er denne artikel for dig! Vi vil diskutere 9 forskellige måder, hvorpå du kan sikre, at din Black Friday går glat afsted.

– Skab et incitament for kunderne til at bestille tidligere på måneden ved at tilbyde rabatter på bulk-køb. Hvis du sælger flere produkter, kan du tilbyde en pakkeløsning med én pris, der omfatter dem alle.

– Forbered dig på stor trafik og store ordremængder ved at oprette markedsføringskampagner før Thanksgiving-ugen.

– Send et nyhedsbrev ud med en kampagnekode, der giver rabat på forsendelse eller gratis produkter. Sørg for at forkorte dine links, så de er indbydende. Forkort ved et klik her.

– Planlæg din Black Friday-opgørelse på forhånd, og bestil tidligt for at undgå at løbe tør for varer, der er hotte på lager. Opret en e-mail-kampagne, der promoverer det nye produkt, du tilbyder.

– Tilbyde tilbud på tværs af flere kanaler ved at indstille en Facebook-annonce, der er rettet mod dem, der er interesserede i Black Friday-shopping.

– Tilbyde gratis forsendelse på ordrer over 300 kroner for at lokke kunderne til at købe mere, end de havde tænkt sig.

– Som altid skal du reagere hurtigt og effektivt, hvis din kundeservice bliver overvældet af spørgsmål eller problemer, så du ikke mister potentielle købere. Hvis du reagerer med det samme, forhindrer du dem i at gå til en konkurrent.

– Hav en god tid! Black Friday er den perfekte mulighed for at nå nye kunder eller promovere dit brand på en stor måde, så udnyt den.

– Skab et incitament for kunderne til at bestille tidligere på måneden ved at tilbyde rabatter på bulk-køb. Hvis du sælger flere produkter, kan du tilbyde en pakke med én pris, der omfatter dem alle .

admin

Lukket for kommentarer.